Ľudmila navštívila pobočku Slovenskej pošty v Košiciach, odkiaľ chcela iba odoslať list. Keďže si nevybrala možnosť poslať ho doporučene, vyžiadala si doklad o zaplatení poštovného. No až vo chvíli, keď si ho lepšie prezrela, ostala skutočne zmätená.
"Na pokladničnom bloku, je úplne iný tovar. Ja som potrebovala len doklad o zaplatení poštovného pre firmu. Suma však sedí. Len rozmýšľam, ako je to možné," napísala šokovaná Ľudmila a doplnila: "Som zvedavá, čo na to povie ekonómka."
Slovenská pošta možnú chybu na vlastnej strane nepopiera, ani nepotvrdzuje. "Z uvedených údajov nie je možné identifikovať, akú službu zákazníčka na pošte využila, a preto nie je možné potvrdiť prípadnú chybu na strane Slovenskej pošty. Poskytnutý doklad obsahuje údaje o emisiách poštových známok, pričom tento doklad je použiteľný pre účely zaúčtovania nákladov," vyjadrila sa hovorkyňa Slovenskej pošty Martina Macková.
Hovorkyňa Macková zároveň upozorňuje klientov pošty na vec, na ktorú mnohí zabúdajú: "V tejto súvislosti si dovoľujeme upozorniť klientov na potrebu kontroly vydaných potvrdení o platbe hneď na mieste."