S fotoaparátmi v rukách sa na bilbordoch objavuje uhorská panovníčka Mária Terézia, vedec Albert Einstein a na bicykli možno vidieť pápeža Jána Pavla II. Mesto si od vtipnej kampane sľubuje vyšší prílev turistov.
Bratislavu v roku 2016 navštívilo viac ako 1,2 mil. turistov, čo je zatiaľ rekord. „Ide o nárast vyše 15 % oproti minulému roku,“ povedal primátor Ivo Nesrovnal. Mesto pripravilo spolu so spomínanou organizáciou zaujímavú kampaň. „Snažili sme sa osloviť reklamné agentúry, aby vymysleli, ako Bratislavu prezentovať. Tender vyhrala agentúra Zaraguza, ktorá uviedla tento koncept a vybrala 3 osobnosti,“ povedala predsedníčka BTB Alžbeta Melicharová.
Bratislavu budú na bilbordoch u nás aj v zahraničí reprezentovať Mária Terézia, Einstein a Ján Pavol II. „Vybrali sme ich, lebo ich život je spojený s Bratislavou,“ doplnila Melicharová. „Potrebovali sme koncept, ktorý vyruší, zaujme a pozve sem turistov,“ povedal projektový manažér Zaraguza. Reklamy by sa mali objaviť v okolitých štátoch na staniciach metra, zastávkach, ale aj na letiskách.
Kultúra s Máriou Teréziou
Na baneri prezentuje Bratislavu ako historickú a kultúrnu metropolu osobnosť Márie Terézie, ktorá bola pred 276 rokmi korunovaná práve v Bratislave. Cez jej príbeh chce mesto vtipnou a zaujímavou formou prezentovať najatraktívnejšie miesta mesta.
Nočný život s Einsteinom
Osobnosťou, ktorá komunikuje tému modernej metropoly a smart Bratislavy, je Albert Einstein. Známy vedec počas svojho života Bratislavu navštívil niekoľkokrát a veľmi sa mu tu páčilo. V historických dokumentoch sa dokonca našlo, že mu ulahodila miestna gastronómia aj víno. Kampaň ho spája s nočným životom pre mladých.
Športovanie s pápežom
Za osobnosť k téme zelená Bratislava bol zvolený Ján Pavol II. Prechádza sa najzaujímavejšími prírodnými časťami Bratislavy. V hlavnom meste bol viackrát. Môžeme ho vidieť na bicykli, lebo mal veľmi rád mladých ľudí, šport, bol zdatný a v dobrej kondícii.