Generálny riaditeľ spoločnosti Alex Cruz sa cestujúcim za tento chaos na Twitteri ospravedlnil. "Viem, že to je hrozné pre cestujúcich. Niektorí z vás zmeškali predĺžené voľno..., uviazli v lietadle a.... stratili svoju batožinu. Mnohí z vás trčali v dlhých radoch, keď čakali na informácie," napísal.
Rozvrh letov BA v nedeľu zasiahol "dominový efekt", keďže lietadlá a posádky spoločnosti uviazli v sobotu po celom svete. Do 13.00 SELČ bolo dnes zrušených iba na londýnskom letisku Heathrow najmenej 60 letov a rovnaký počet meškal 50 a viac minút.
Najväčšia britská spoločnosť naďalej varovala cestujúcich, aby nechodili na letiská, ak nemajú rezervované letenky. Vzhľadom na veľké počty ľudí uviaznutých na letisku Londýn-Heathrow sa obchodom na letisku minulo všetko jedlo, napísala anglická tlačová agentúra PA. Napriek zložitosti situácie došlo dnes k zlepšeniu oproti sobote, kedy boli zrušené všetky lety PA z letísk Londýn-Heathrow a Londýn-Gatwick.
Dotknutí cestujúci sa ponosovali na sociálnych sieťach, kritizovali najmä chýbajúcu komunikáciu zo strany spoločnosti. Podľa cestujúcich na letisku Londýn-Gatwick tam nebol nik z BA, kto by ich informoval o vývoji situácie a na telefonáty na servisné linky BA nik nereagoval.
Cruz vo vyhlásení na Twitteri uviedol, že zákazníkom umožnia, aby si letenky za zrušené lety nechali preplatiť alebo si zarezervovali nové termíny letu a to až do konca novembra. Webová stránka BA upozorňovala zákazníkov, aby si odkladali účtenky za náklady na stravovanie, dopravu a ubytovanie počas uvedeného chaosu, ktoré museli uhradiť.