Príčinou toho, prečo sa známy muzikál tak dlho napriek úspechu nehral, bolo turné tanečného súboru SĽUK po Japonsku. Tanečníci a tanečnice SĽUK-u tvoria v na Skle maľovanom neoddeliteľnú súčasť predstavenia, ich výkony podľa mnohých divákov dodávajú muzikálu nový rozmer, dynamiku a odlišujú tak spolu s novým hereckým obsadením a vynovenými pesničkami toto predstavenie od „maľovaného“, ktoré sa skoro tridsať rokov uvádzalo v Slovenskom národnom divadle.
Na skle maľované v réžii a choreografii Jána Ďurovčíka, dramaturgii Jána Štrassera a preklade Ľubomíra Feldeka má za krátku dobu svoje „svetlé momenty“.
Z Jánošíka v prevedení Jána Slezáka sa stal známy herec a vyhľadávaná osobnosť v médiách. Ani kampaň, ktorá prebehla v médiách, aby upútala divácku pozornosť, nezostala bez povšimnutia či už laikov alebo odborníkov na reklamu a stala sa kampaňou mesiaca.
Ján Slezák v jednom z predstavení zažil mierny šok, keď sa pod ním prepadli dosky a on pristál na zemi bez väčšieho zranenia.
Neposledný veľký deň Na skle maľovaného sa črtá koncom mája, kedy herci a tanečníci pravdepodobne s muzikálom vystúpia v Košiciach v novej Steel Aréne.
Jánošík je späť, družina sa vrátila z Japonska
BRATISLAVA – Po takmer mesiac a pol trvajúcej pauze sa na dosky divadla Nová scéna vracia úspešný titul, muzikál Na skle maľované. Zároveň túto sobotu oslávi 55. reprízu, čo je na titul, ktorý sa uvádza od októbra minulého roka necelé štyri mesiace, nevídaný úspech.