V službách sa bežne stretávame s ľuďmi, ktorým elementárna slušnosť a zdvorilosť nič nehovoria. Majiteľa kaviarne Austina Simmsa z Virginie v USA tento nepekný fenomén prestal baviť, píše inspiremore.com. Vymyslel preto skvelú fintu, ktorou svojich návštevníkov upozornil na problém a zároveň ich tým aj učil slušnému správaniu.
Pred svoj podnik umiestnil tabuľu so špeciálnou ponukou - čím slušnejšie si zákazníci kávu vypýtajú, tým menej za ňu zaplatia a naopak.
"Jednu malú kávu." - 5 dolárov
"Jednu malú kávu, prosím." - 3 doláre
"Zdravím, dal by som si jednu malú kávu, prosím." - 1,75 dolára
"Rozhodol som sa, že začnem účtovať viac za kávu u ľudí, ktorí nemajú čas pozdraviť a neuvedomujú si, že aj my za pultom sme ľudia," dodal Austin.