OMV Slovensko spúšťa informačnú kampaň pre motoristov, aby sa nezabúdali pripútavať na zadných sedadlách.
Na čerpacích staniciach budú odmenené tie posádky vozidla, ktoré budú mať zapnutý bezpečnostný pás na predných aj zadných sedadlách. Cieľom je znížiť počet zranení motoristov. OMV Slovensko spúšťa toto leto informačnú kampaň o rizikách nepripútavania sa na zadných sedadlách v autách na našich cestách.
Cieľom je informovať o rizikách takéhoto konania a pozitívnou motiváciou odmeniť tie posádky vozidla, ktoré sú zodpovedné a túto povinnosť neignorujú.
„Bezpečnostné pásy dokáže ignorovať naozaj málo vodičov, už aj preto, že im moderné autá zvukovou signalizáciou znepríjemňujú život, ak sa zabudnú pripútať. Pri pasažieroch na zadných sedadlách však stále, žiaľ, bezpečnostné pásy nie sú samozrejmosťou,“ vysvetľuje dôvod kampane Ľubica Slabejová, Marketing manager OMV Slovensko.
Kampaň na pripútavanie sa na zadných sedadlách nie je samoúčelná. Využitie bezpečnostných pásov pre celú posádku má veľký význam. "Mnohé nehody by nemuseli skončiť tragicky, ak by ľudia boli pripútaní pásmi aj na zadných sedadlách.
Pri náraze v rýchlosti totiž takýto človek voľným pohybom môže preletieť cez predné sklo, čo samo o sebe má väčšinou fatálne následky, dokonca pritom vie ublížiť až s následkom smrti človeku na prednom sedadle, ktorý je pripútaný. Takisto môže preletieť aj bočným sklom a auto ho privalí. Pri takýchto nehodách sú
najčastejšie zranenia hlavy, chrbtice i vnútorné poranenia až s následkom smrti," vysvetľuje Boris Chmel, manažér komunikácie s verejnosťou Operačného strediska zdravotnej služby Slovenskej republiky.
OMV Slovensko sa preto v rámci záväzku We Care More (staráme sa viac) rozhodla podporiť osvetovú a informačnú kampaň pre motoristov. „V spolupráci s Fun Radiom budeme prostredníctvom rozhlasového vysielania
upozorňovať na riziká, ktoré nepoužívanie bezpečnostných pásov prináša. Pre zodpovedných motoristov bude zaujímavý dátum 16.6., ktorý OMV označila dňom bezpečnosti pasažierov. Na tridsiatke čerpacích staníc OMV Slovensko budú totiž na posádky áut striehnuť hostesky, ktoré budú odmeňovať tých pasažierov, ktorí sa nezabudli pripútať.
„Veríme, že pozitívna motivácia a osveta prostredníctvom médií pomôže edukovať motoristov a zníži sa počet zranení na cestách.,“ dopĺňa Slabejová.
Maloobchodný predaj palív čelí ekonomickému prostrediu, ktoré sa neustále mení a prináša nové výzvy. Odpoveďou OMV na tieto výzvy je pozicioning značky „We Care More“. Úspech v tomto segmente je poháňaný neustálou snahou o maximalizáciu kvality produktov, služieb a technológií, ako aj dôraz na zákazníkov, partnerov a zamestnancov čerpacích staníc OMV.