Ich lietadlo českej spoločnosti totiž nahlásilo krátko po odlepení z odletovej dráhy rozbité čelné sklo a muselo sa vrátiť späť. Podľa cestujúcich im však cestovné kancelárie neposkytli žiadne informácie a rodiny s malými deťmi nemali takmer pol dňa inú možnosť, len čakať na náhradný stroj, ktorým by leteli domov.
Lietadlo českej spoločnosti Travel Service malo odletieť z gréckeho Rodosu do Bratislavy. „Pri odlete malo prasklinu na čelnom skle,“ potvrdila hovorkyňa bratislavského letiska Veronika Ševčíková. Vo vzducho bolo len 30 minút a vrátilo sa späť. „Cestujúcich vysadili a s prázdnym lietadlom leteli len piloti. Tým pádom sa omeškal prílet z Rodosu a následný odlet z Bratislavy opäť na Rodos,“ doplnila Ševčíková.
Cestujúci, ktorí mali priletieť do Bratislavy v piatok o 16.40, prišli z Rodosu až náhradným lietadlom o 1.40 v noci. Dovolenkári tak strávili 9 hodín uzavretí v letiskovej hale. „Cestovné kancelárie ani delegáti nám nepodávali žiadne informácie. Po hodine sme dostali malé bagety a vodu. Okolo 6. hodiny večer sme dostali občerstvenie v hodnote 12 eur,“ prezradila Erika Malatincová (30) z Detvy, ktorá v Grécku dovolenkovala s rodinou.
Podľa jej slov ľudia pobehovali po hale a deti spali na lavičkách. „Bola tam zmätočná situácia, prehadzovali nás z jednej časti na druhú. Deti spali, kde sa dalo,“ doplnila Erika s tým, že za vzniknutú situáciu sa im ospravedlnili až letušky. Cestujúci sa rozhodli žiadať náhradu škody, na ktorú majú nárok. „Každý si na letisku prevzal potvrdenie o meškaní letu a budeme žiadať kompenzácie,“ uzavrela Erika.