Železnice Southern Rail majú v súčasnosti vážne problémy. Čelia rôznym sporom, museli redukovať služby, ktoré poskytovali, ich vlaky hlásia neustále dlhé meškania. To všetko zapríčinilo obrovský hnev verejnosti, ktorý za rok vygradoval, píše boredpanda.com.
Zdá sa však, že na všetko rýchlo cestujúci zabudli, odkedy prišiel do firmy 15-ročný študent Eddie. Ten nastúpil do železníc na pracovnú stáž, no vedenie mu zverilo do rúk firemný účet na Twitteri. Ukázalo sa, že spravilo dobre. Cestujúci si ho totiž zamilovali. Eddie má svojský šarm, no hlavne ochotne odpovedá na všetky zákaznícke otázky. Téma otázok je pritom rôzna, neviaže sa striktne na služby železníc.
Eddie sa stal za krátky čas vo firme akýmsi jej maskotom, a dokonca si vyslúžil aj hashtag #askeddie.