Minulý týždeň sa u VyVolených naplnila luxusná vila strážená tridsiatimi kamerami. Projekt reality šou VyVolení tak vstupuje do svojej ďalšej fázy. Od dneška prechádza od Volieb do režimu Výber, Výzva, Protiúder, Duel.
„Začiatok druhej série Vyvolených ukázal, že diváci majú o pokračovanie tejto reality šou veľký záujem. V priemere sleduje druhú sériu Vyvolených večer viac ako 22% divákov medzi 15. a 40. rokom života. Mimoriadne atraktívne sú pre týchto divákov tiež Noci VyVolených, ktoré pre našu trhovú pozíciu generujú v tejto najdôležitejšej cieľovej skupine takmer tridsaťpercentné podiely. Samozrejme, konkurencia sa poučila a určite nebude opakovať jesenné chyby, na ktorých sme minulý rok profitovali. Tomuto faktu sme prispôsobili aj naše jarné očakávania i programovú štruktúru, ktorá je v porovnaní s jeseňou pestrejšia,“ konštatuje generálny riaditeľ TV JOJ Milan Kňažko.
Medziročne stúpol, v porovnaní so štvrtým týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4 (celý deň) respektíve 2,7 percentuálneho bodu (prime-time 19-22).
Minulý týždeň sa vila VyVolených naplnila, reality šou vstupuje do svojej hlavnej fázy
Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (30.1.-5.2.06) dosiahol hodnotu 16,4%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 17%.