Mediálnymi partnermi súťaže Coca-Cola PopStar sú Rádio FM, Rádio Okey, N-Rádio, Rádio Lumen, Music Box a zoznam.sk. Partnerom súťaže je Apple IMC Slovensko.
Víťaz súťaže Coca-Cola PopStar opäť dostane možnosť nahrať a vydať vlastné CD a uviesť ho na trh za podpory organizátorov súťaže. Zároveň víťaz získa notebook Apple a aplikáciu Logic Express pre komponovanie vlastnej hudby.
Už po štvrtýkrát bude mať víťaz možnosť prekročiť hranice Slovenska a zúčastniť sa festivalu Eurosonic v holandskom Groningene. Za prispenia Rádia FM, mediálneho partnera súťaže Coca-Cola PopStar, a člena Európskej vysielacej únie (EBU), dostanú mladé talenty jedinečnú príležitosť predstaviť sa na medzinárodnej scéne (záznam z festivalu Eurosonic bude vysielať 12 európskych rádií a prostredníctvom internetu ho budú môcť sledovať poslucháči na celom svete).
Základnou podmienkou účasti v súťaži Coca-Cola PopStar je zaslanie nahrávky aspoň troch vlastných skladieb na adresu: Street Production, P.O.Box 79, 820 07 Bratislava 27. Uzávierka prihlášok je 15.apríla 2006. Zo zaslaných nahrávok odborná porota vyberie maximálne desiatich semifinalistov súťaže, ktorí dostanú možnosť predviesť svoje umenie naživo v semifinále dňa 5.mája 2006. Do finále postúpia max. piati interpreti, z ktorých na mieste určí odborná porota jedného víťaza. Finále sa uskutoční 18.mája 2006 formou koncertu za prítomnosti širokej verejnosti. Víťaz získa okrem titulu Coca-Cola PopStar najmä možnosť pod dozorom profesionálnych producentov nahrať svoj debutový album! V priebehu júna sa začne z rádií ozývať prvý singel víťaznej skupiny a začiatkom septembra uzrie svetlo sveta nový album, ktorému sa dostane značnej mediálnej pozornosti.
Kompletné informácie o súťaži Coca Cola PopStar budú od 1.2.2006 k dispozícii na internetovej adrese www.cocacolapopstar.sk.
Štartujeme šiesty ročník súťaže Coca-Cola PopStar!
BRATISLAVA – Pod názvom Coca-Cola PopStar sa v týchto dňoch začína šiesty ročník súťaže pre mladých nádejných hudobníkov. Do súťaže sa môžu prihlásiť všetci, vo veku od 16 do 33 rokov, ktorí chcú otestovať svoj talent a získať si srdcia slovenských hudobných fanúšikov. Projekt pripravila spoločnosť Coca-Cola v spolupráci s vydavateľstvom a produkčnou agentúrou Street Production.