Vrátili ste sa z dovolenky, ktorá nenaplnila vaše očakávania? Ozvite sa nám na tip@novycas.sk
Mali bývať vo štvorhviezdičkovom hoteli zhruba 100 metrov od mora. Realita však bola úplne iná. Spoločnosť im robili okrem iného aj šváby či pavúky, namiesto čistej pláže špina a splašky a vzdialenosť od mora približne 3 kilometre. Týždňový horor začal už po prílete, objednaný mali hotel Eri Beatch, ale skončili v horách v hoteli Eri Village.
„Po príchode na letisko nás žiadny delegát nečakal. Až po pátraní sme našli stánok cestovnej kancelárie a tam nám delegátka oznámila, že nebudeme ubytovaní v hoteli, ktorý sme si rezervovali,“ spomína Róbert. Vyložili ich v horách cca 3 km od mora. Pritom si mali zaplatiť pobyt 100 m od mora vo štvorhviezdičkovom hoteli. „Samozrejme, že sa nám to nepáčilo a tak sme čakali zhruba vyše hodiny na delegátku. Tá po príchode povedala, že ona s tým nič neurobí a nemá nás kde inde ubytovať,“ vysvetľuje Róbert.
Bez elektriny
„Po príchode do izby nešla elektrina a v izbe bolo asi 50 °C,“ hovorí mladý Banskobystričan s tým, že okamžite sa išli sťažovať na recepciu. Dostali odpoveď, že im dali najlepšiu izbu. „Keď pustili elektrinu, nastal desivý pohľad. Pri posteli, okolo okien aj na balkóne boli šváby a pavúky. Na druhý deň, keď som volal do cestovnej kancelárie, som dostal odpoveď: „My s tým nič neurobíme, po príchode na Slovensko spíšte reklamáciu.“
Strava ich sklamala
Dovolenkárov príjemne neprekvapila ani strava. „V jedálni bolo doslovne milión stupňov, špinavé príbory a stoly. Jedlo bolo stále to isté. Nič nám nechutilo, ale zaplatili sme si za All inclusive. Keď sme prišli k baru, že ideme si teda vypiť, tam nám obsluha odfrkla, že oni nám viac ako 2 nápoje nemôžu dať,“ dodáva rozhorčený Róbert.
Znečistené more
Ležadlá mali v cene hotela. „Bohužiaľ, ani jedno nebolo voľné. V mori plávali kúsky toaletného papiera či vložky, exkrementy z kanalizácie, ktorá bola vypustená pri pláži. Keďže sme mali hotel v horách, museli sme si prenajať aspoň motorku. Za 4 dni to bolo 250 eur. Po príchode som už poslal reklamáciu, ale ešte žiadna reakcia ani odozva neprišla,“ dodáva nespokojný Róbert.
Delegát musí problémy riešiť
Stanislav Macko, prezident SACKA (Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr)
"Povinnosť delegáta je riešiť na mieste všetky okamžité sťažnosti. Prebookovanie hotela nie je vina cestovnej kancelárie. Majitelia hotelov často nezabezpečia vopred zmluvne dohodnuté izby pre danú cestovnú kanceláriu, respektíve ich obsadia inými turistami. V takomto prípade musí delegát hľadať pre klientov ubytovanie rovnakej alebo vyššej kategórie. Ak sa také v mieste pobytu nenachádza, môže im ponúknuť aj hotel nižšej kategórie. S takýmto niečím ale musí klient súhlasiť a následne mu musí byť vyplatený rozdiel sumy medzi ním zaplateným a náhradným ubytovaním."
HODNOTENIE
Ostrov: Kréta
Hotel: Eri Village
Cena: 1 200 €
Ubytovanie: 0/5
Strava: 1/5
Služby: 0/5
Pláž: 1/5
Celkové hodnotenie: 0,5/5