Sympatická Bratislavčanka sa na Lomničák vybrala v nedeľu. Cez internet si zakúpila lístky, jediné, čo jej v tej chvíli chýbalo na vstup do lanovky, bola čipová karta. Tú si s kamarátkami úspešne vybavili na informáciách v Tatranskej Lomnici. Ako sa však neskôr ukázalo, ani to nebola garancia toho, že sa na vysnívaný vrch dostanú. Čo sa udialo, vysvetľuje Vierka vo videu, ktoré sa masovo zdieľa na sociálnej sieti:
Nespokojnú zákazníčku okamžite kontaktoval aj prevádzkovateľ lanovky. "Ospravedlňujeme sa vám za chybu, ktorá nastala aj na našej strane, a to v komunikácii medzi zamestnancami ohľadom dostupnosti využitia voľných miest v lanovke na Lomnický štít a následne aj v komunikácii zamestnanca smerom na vás," píše sa v písomnom stanovisku Tatry Mountain Resorts (TMR), ktorý adresovali Vierke. "Chceme vás ubezpečiť, že v priebehu najbližších dní prehodnotí manažment spoločnosti naše interné komunikačné pravidlá, personál obsluhy lanoviek, pokladne a infocentrum preškolí a vyvodí z prípadu dôsledky."
Po zverejnení videa a jeho následnom úspechu na sociálnej sieti sa, zdá sa, blýska na lepšie časy aj vo Vysokých Tatrách. "V prípade, že budú v lanovke na Lomnický štít voľné kapacity a na Skalnatom plese sa nebudú nachádzať žiadni záujemcovia o jazdu na Lomnický štít, klientov, ktorí sa omeškajú, bude spoločnosť TMR vyvážať v takýchto výnimočných prípadoch bez doplatku," uvádza sa v stanovisku s dovetkom, aby napriek tomu záujemcovia o výlet lanovkou na Lomnický štít boli v Tatranskej Lomnici na svoju jazdu pripravení minimálne 1 hodinu pred jej začiatkom.
Napriek pokazenému zážitku z prvej návštevy našich veľhôr sa Vierka do Tatier ešte vráti. "Nemám rada zlé skúsenosti a vždy dám druhú šancu, pokiaľ sa vie človek ospravedlniť. A z TMR mi volali a ospravedlnili sa," povedala pre Nový Čas čitateľka a dodala: "Som veľmi rada, že som tým zmenila toto choré, neľudské konanie, musieť si zaplatiť duplicitne. Myslím, že keď niekto zmešká lanovku, tak má na to pádny dovod a malo by sa pristupovať k ľuďom s troškou citu."