Minulý rok si jej brat založil bodovú permanentku. Keď sa na kúpalisko tento rok vrátili, prišlo nemilé prekvapenie. Zistili, že karta, na ktorej bolo nabitých 30 €, pred pár dňami vypršala.
Ako Novému Času uviedla nespokojná Katarína, na dobu platnosti jej brata nikto neupozornil. Podľa pokladníčky v akvaparku sa s tým už nedalo nič robiť. Problém chceli riešiť aj u vedúceho, no ani tam nepochodili. „Záujem o zákazníkov nebol žiadny. Vedúci vyskakoval, že kam sme to došli, aby skákali, ako zákazníci pískajú,“ priblížila. Nakoniec jej dal možnosť, aby na kartu dobila ďalších 50 € a 30-eurový kredit sa jej znova obnoví. „Je to vydieranie zákazníka. Ide mi o princíp. Takýmto spôsobom si akvapark pekne zarobí,“ hovorí rozhorčene.
Podľa prevádzkového manažéra Jozefa Hubera je platnosť permanentky uvedená na kontrolnom doklade, ktorý klient obdrží spolu s daňovým dokladom o kúpe permanentky. "Situácia bola riešená v prospech zákazníka, boli ponúknuté dve možnosti, z ktorých si klient zvolil jednu a to možnosť dobiť si 50 € a 30 € sa im obnovilo. Tie im opäť platia rok,“ uzavrel.