V sobotu popoludní odišli, ale v nedeľu popoludní boli stále v egyptskom hoteli. Lietadlo malo odletieť z Hurghady v sobotu o 14:35 do Bratislavy. "Po prvom hlásení problému sme sedeli v lietadle asi tri hodiny, než prišli technici. Potom lietadlo odrolovalo, ale problém sa ohlásil zase. Boli sme preto vpustení späť do letiskovej haly, dostali sme pitie a kúsok bábovky," povedal ČTK jeden z českých turistov Jiří Polášek.
Ľudia sa dostali do lietadla až večer, ale problém sa znova objavil, tak boli po polnoci umiestnení do hotela. "Ide o problém s lietadlom. Turisti sú teraz na hoteli, majú zaistenú stravu all inclusive a je o nich postarané," znejú informácie, ktoré získala ČTK. Hovorkyňa Travel Service Vladimíra Dufková povedala, že do Egypta odletela skupina technikov s náhradnými dielmi. "Teraz prebiehajú opravy a testy," vysvetlila.
Polášek sa sťažuje, že turisti nemajú dostatok informácií od cestovnej kancelárie. Spočiatku, podľa neho, bol odchod posunutý na nedeľu o 9:00, potom na 12:30, aktuálne informácie sú teraz o čase 17:00. "Nemal by som s tým problém, keby povedali, že tu budeme dva dni a potom letíme. Ale toto odsúvanie sa nám nepáči," povedal. Navyše, niektorí ľudia sa boja opäť nastúpiť do rovnakého lietadla.
Hovorca cestovnej kancelárie Fisher Jan Bezděk tvrdí, že delegáti poskytujú klientom maximálne informácie, ale Travel Service musí rozhodnúť o ďalších krokoch. "Naši delegáti sú s klientmi v spojení a snažia sa ich o vývoji informovať. Všetko ale záleží na tom, kedy bude môcť lietadlo vzlietnuť, o čom musí rozhodnúť letecká spoločnosť," dodal Bezděk. Služba Travel Service zatiaľ nemá informácie o tom, kedy bude lietadlo schopné lietať.
Dufková zdôraznila, že v takýchto prípadoch je bezpečnosť cestujúcich a posádky vždy prvoradá. "Ospravedlňujeme sa za komplikovaný charterový let z Hurgady do Bratislavy," povedala.