Sťažovali sa najmä na nedostatok informácií. Opäť išlo o lietadlo spoločnosti Travel Service, ktorá mala pred pár dňami problém s meškaním letu do Hurgady. "Nemáme žiadne informácie. Stále nás iba zavádzajú. Pôvodne sme mali odletieť o pol piatej ráno a doteraz nič. Minimálne 50 ľudí sa spolu so mnou sťažuje. Na letisku kašlú na nás tiež," uviedol pre TASR dovolenkár Boris Javorčík.
Cestujúci mali problém odletieť aj počas minulého víkendu, keď v nedeľu meškal let spoločnosti Travel Service do egyptskej Hurgady. Podľa vyjadrení spoločnosti spôsobila meškanie technická porucha.
Aj štvrtkový let meškal z technických príčin. Potvrdila to hovorkyňa bratislavského letiska Veronika Ševčíková. "Cestujúci odleteli z Bratislavy do destinácie Oujda dnes o 11.53 hod. Podľa pokynov leteckej spoločnosti Travel Service bolo cestujúcim poskytnuté občerstvenie. Cestujúci boli zároveň o meškaní letu informovaní letiskovým rozhlasom, zamestnancami letiska i prostredníctvom informačných tabúľ," uviedla Ševčíková.