Odlet bol z bratislavského Letiska M. R. Štefánika, no zdržali sa na ňom oveľa dlhšie, ako čakali. Do lietadla sa dostali až so 7-hodinovým meškaním!
„Letisko sa vyhováralo na prepravcu, ten nám zasa nevedel nič povedať. Stále tvrdili že ďalšie informácie nám dajú o hodinu,“ prezradil. Najprv im mali hovoriť o zlom technickom stave lietadla, neskôr sa podľa Mila vyhovárali na prevádzkový problém. „Tá istá spoločnosť mala pritom dva ďalšie lety bez meškania,“ uviedol.
Ako informovala hovorkyňa prepravcu Travel Service Vladimíra Dufková, charterový let do Oujda v Maroku meškal z technických príčin. „O cestúcich sme sa postarali v súlade s európskou legislatívou a prostredníctvom zmluvného partnera sme im zaistili občerstvenie,“ uviedla. Podľa Mila šlo o 6-eurovú poukážku na drink, žiadne jedlo. „Cestujúci boli zároveň o meškaní letu informovaní,“ uzavrela hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková a dodala, že za uvedenú poukážku si mohol cestujúci zakúpiť občerstvenie, ako napr. bagety, sendviče a nápoje.