Emma Moran nebola spokojná s donáškou a jedlom v reštaurácii Hanna's Gourmet Burgers v britskom meste Hull. Rozhodla sa napísať negatívnu recenziu na Facebook, no dočkala sa poriadne ostrej odpovede.
"V minulosti som si často objednala a vždy som mala skvelé jedlo a skúsenosti, no dnes to bola hrôza. Objednala som si kurací burger, hranolky a obyčajný cheeseburger. Čakala som viac ako hodinu a keď mi priniesli objednávku chýbal cheeseburger. Šofér sa ospravedlnil a povedal, že sa s ním hneď vráti. O hodinu neskôr priniesol burger plný mäsa a s premočenou žemľou od šalátu. Už si tu nikdy neobjednám," napísala Emma vo svojej recenzii.
O niekoľko hodín neskôr sa dočkala aj odpovede od reštaurácie. Po jej prečítaní ostala ako obarená. Tak vulgárnu odpoveď nečakal ani vo sne. "Po**b sa! Urobili sme chybu a čo najskôr sme ju napravili. Nenaúčtovali sme vám ani plnú objednávku. A nebolo to o hodinu neskôr. Ľudia sú takí patetickí. Nabudúce budeš musieť zdvihnúť svoj zadok a ísť si pre jedlo sama, keď si od nás už nikdy viac neobjednáš." stálo v odpovedi. Neskôr ešte dodali, že zákazník nemá vždy pravdu a takýchto ľudí označili za kreténov.
Hovorca spoločnosti potvrdil, že na jednu časť objednávky naozaj zabudli, no chybu napravili čo najskôr. Ako dobré gesto nenaúčtovali žene celú objednávku a rozhorčila ich jej negatívna recenzia na sociálnej sieti.