Za takzvanou guerillovou kampaňou stojí poskytovateľ optického internetu, televízie a telefonovania UPC.
Kampaň prináša zmenu loga a vizuálnej identity firmy. „Žijeme v ekonomike zážitkov. Mení sa vnímanie toho, čo je dôležité. Nekupujeme set-top-boxy a káble, ale filmy a seriály. Vyhľadávame momenty, zážitky. Budúcnosť ľudstva je budúcnosťou, v ktorej budeme pripojení na zdroje zábavy,“ hovorí Karel Smrž, riaditeľ marketingovej komunikácie pre Česko a Slovensko: „V prepojenej budúcnosti je samozrejmosťou fantastická zábava kdekoľvek a kedykoľvek. Kampaňou sme chceli zdôrazniť zdieľanie, radosť a optimizmus, a to tam, kam zvyčajne ľudia chodia za zábavou a oddychom, ako sú Eurovea, Železná studnička či Sad Janka Kráľa.“