Aj tohtoročný september bude priať ľuďom, ktorí si na nákupy radi zájdu na bicykli a šetria tak životné prostredie. Vyhlasovateľom tohtoročnej kampane je národný cyklokoordinátor Peter Klučka, garanciu nad kampaňou prebral minister dopravy a výstavby Arpád Érsek. Cieľom piateho ročníka kampane „Na bicykli do obchodu“ je zvýšiť počet ľudí, ktorí chodia nakupovať ekologicky, ale aj motivovať predajcov k tomu, aby takýmto zákazníkom umožnili plnohodnotný nákup práve takýmto dopravným prostriedkom.
Do kampane sa ako jediný z väčších obchodných reťazcov zapojil Kaufland. A aj to je znakom toho, že táto spoločnosť o ochrane životného prostredia nielen rozpráva, ale aj koná a zodpovedné aktivity pravidelne zahŕňa do svojich podnikateľských činností. Cez ekologické modernizácie predajní, používanie energeticky nenáročnej techniky, šetrné logistické procesy, znižovanie produkcie odpadov, až po samotnú kampaň s názvom „Na bicykli do obchodu s Kauflandom“. A čo je na tom najlepšie? No predsa nákup, ktorý je viac ekologický, ekonomický a zdraviu prospešný viac ako jazda autom. Okrem toho sa vyhnete nechceným zápcham, nakúpite všetko na jednom mieste a navyše máte šancu vyhrať hneď niekoľko skvelých cien. Kladiete si otázku, ako sa zapojiť do súťaže? Trvať bude od 7. septembra a pre zapojenie stačí jedna fotografia, ktorá bude akýmsi dôkazom vášho nakupovania na bicykli. V hre s Kauflandom je nielen moderný e-bike, ale aj ďalšie bicykle a hodnotné ceny. Pravidlá súťaže „Na bicykli do obchodu s Kauflandom“, registráciu, ale aj všetko ostatné o kampani nájdete na www.kaufland.sk/
Odbicyklujte si to do Kauflandu a spravte niečo pre seba aj pre spoločnosť. Okrem toho, nákupom produktov privátnej značky K-Classic, ktoré nájdete exkluzívne v Kauflande, prispejete na nové vozidlá pre terénne sociálne služby Slovenského Červeného kríža a pomôžete tak v tomto čase nielen životnému prostrediu, ale aj ľuďom v núdzi.
Viac informácií na: www.kaufland.sk.