Leah Houghton (23) z britského mesta Skelmersdale kúpila svojmu štvortýždňové mu synčekovi sušené dojčenské mlieko v obchodnom reťazci Tesco. Po príchode domov pripravila mlieko a chlapčeka ním nakŕmila.
V priebehu niekoľkých hodín si Leah všimla, že Reuben-Lee nie je v poriadku a začína byť letargický. Nič nerobila až kým sa z práce nevrátil jej manžel Ben, píše The Sun. Ben si prezrel obal dojčenského mlieka a všimol si, že výrobok bol už štyri mesiace po záruke.
Rodičia okamžite zavolali ich pediatričke, ktorá im povedal, že v prípade zhoršenia zdravotného stavu majú chlapčeka okamžite previesť na pohotovosť. "Povedala mi, že príznaky sa môžu v priebehu niekoľkých dní zhoršiť a mám ho pozorne sledovať," prezradila mamička.
Nahnevaná Leah sa okamžite vrátila do obchodu, kde kúpila mlieko po záruke a dožadovala sa vysvetlenia a náhrady. "Vzala som mlieko aj s účtenkou späť do obchodu, kde ma manažér odbil s tým, že sa mi niekto ozve. Nasledujúci deň mi zavolali. Povedali mi, že sa spojili s ústredím a za neotvorený produkt mi vrátia 75% jeho ceny a dostanem balíček plienok," povedala žena. "Nepohla som uveriť, že mi ani neuznali náhradu za otvorené mlieko," dodala.
Zdravotný stav chlapčeka sa už začal zlepšovať a rodičia veria, že nebude mať žiadne trvalé následky.