Do redakcie Nového Času sa nám ozvala čitateľka Alexandra. Tá si užívala slnečné lúče v cyperskej Larnake. Že prežije takýto návrat domov, však netušila. S ostatnými Slovákmi prežila nekonečné hodiny na letisku čakajúc na svoje lietadlo.
"Larnaka- Bratislava pôvodný čas odletu 23:45 nedeľa 17.9. predpokladaný čas odletu 10:30 nasledujúci deň," napísala Alexandra. "Žiadne relevantné informácie, nekompetentný personál, neposkytnutie ubytovania, neochota, Slováci spiaci na podlahe, žiadne deky, zničenie celej dovolenky," zhrnula nahnevaná Slovenka, ktorú naštvalo najmä to, že jej nik nevedel poskytnúť relevantné informácie.
"Raz tvrdili, že lietadlo je už opravené a čoskoro príde, pani za okienkom na letisku o ničom nevedela. Ľuďom poskytli poukážky v hodnote 25 eur na osobu, ale ubytovanie nie," dodala Alexandra. Vladimíra Dufková, hovorkyňa Travel Service, ktorí prepravu zabezpečovali, nám poskytla stanovisko spoločnosti: "Dôvodom meškania letu z Larnaky do BRatislavy bola technická chyba na hydraulickom systéme lietadla Boeing 737 - 800."
Spoločnosť podľa jej slov dopravila náhradný diel, no ukázalo sa, že odstránenie chyby vyžaduje viac času, než predpokladali. "Bezpečnosť cestujúcich a posádky je pre nás absolútnou prioritou. Prostredníctvom miestneho zmluvného poskytovateľa handlingových služieb sme cestujúcim zaistili opakovane občerstvenie a súčastne boli pre cestujúcich vyžiadené deky, tvrdí Dufková.
K situácii sa vyjadrila aj marketingová riaditeľka CK Satur, Jana Zedniková, cez ktorú si klienti kúpili zájazdy na Cyprus: "Ospravedlňujeme sa našim klientom za vzniknutú situáciu, ktorá nastala na strane leteckej spoločnosti. Letecká spoločnost bude v súvislosti s touto situáciou postupovať v súlade s podmienkami platnými pre európsku legislatívu, ktoré sú uvedené na ich webovej stránke."
Po cestujúcich napokon prišlo lietadlo a na Slovensku ich mal čakať delegát z CK Satur, ktorý ich bude informovať o ďalšom postupe.