Vrásky na čele však tamojším obyvateľom podľa ich slov spôsobuje doprava, ktorá je predimenzovaná a vozovky sú v hroznom stave. V Nitrianskom kraji zaregistrovali 10 kandidátov na župana, Nový Čas oslovil 4 najvážnejších s otázkou ako chcú vyriešiť stav dopravy v župe.
Milan Belica (66)
- V súčasnosti predseda NSK
- Podpora Smer – SD, SNS, Most-Híd
V súčasnosti má kraj problém v súvislosti s kamiónmi zvážajúcimi materiál na výstavbu automobilky spoločnosti Jaguar Land Rover, ktoré neoprávnene použili na prepravu cesty 2. a 3. triedy a poškodili ich na viacerých úsekoch. Okamžite som na túto situáciu reagoval rokovaním so starostami dotknutých obcí i spoločnosťou, ktorá sľúbila dať cesty po skončení zavážky materiálu, do pôvodného stavu.
Ján Greššo (54)
- V súčasnosti herec
- Podpora SaS, OĽANO, KDH, NOVA, Šanca, Demokrati Slovenska a OKS
Dajú sa zhrnúť do dvoch častí: integrácia dopravy a rozsiahla rekonštrukcia cestnej siete. O integrácii dopravy sa doteraz iba rozpráva, no výsledok je veľké nič. Cesty v správe kraja vyžadujú podstatne vyššie tempo opráv a rekonštrukcií.
Milan Uhrík (32)
- V súčasnosti poslanec NRSR
- Podpora Kotleba– Ľudová strana Naše Slovensko
Kraju bytostne chýba nová severojužná rýchlostná cesta z Topoľčian do Nitry a Nových Zámkov, ktorá by išla mimo miest a obcí. Z pozície VÚC budem tlačiť na vládu, aby sa táto cesta konečne vybudovala.
Iván Farkas (51)
- V súčasnosti starosta obce Mužla
- Podpora SMK-MKP
Cesty, ktoré sú v kompetencii kraja sa postupne opravujú, čo je dobré. Treba v tom pokračovať, ale zvýšiť tempo. Rekonštrukcia prebieha stále pomaly, aj keď sa to už zrýchlilo.