"Na odstránení technického problému Slovenská pošta už pracuje," uviedol tlačový odbor ministerstva vnútra.
Problém s výpadok platobných terminálov, tzv. kioskov, na úhradu správnych poplatkov je aj na Daňovom úrade Bratislava. "Ostatné kiosky sú funkčné," informovala hovorkyňa pošty Martina Macková. Problém je s fungovaním 176 z celkového počtu 345 kioskov. Slovenská pošta robí podľa Mackovej všetko pre to, aby kiosky boli v prevádzke už počas nasledujúcich hodín.
Zákazníkom, ktorí potrebujú uhradiť správny poplatok, dovtedy odporúča využiť niektorú z ďalších dostupných možností. Správne poplatky možno uhradiť prostredníctvom mobilného telefónu vďaka mobilnej aplikácii eKolok. Využiť možno aj webovú aplikáciu eKolok, ktorá je k dispozícii na webovej stránke https://m.ekolky.gov.sk.
Rovnako tak možno urobiť prostredníctvom potvrdenia o úhrade správneho/súdneho poplatku, ktoré si ľudia môžu zakúpiť na požadovanú hodnotu vo vybraných pobočkách Slovenskej pošty alebo prostredníctvom POS terminálov na úradoch.