Ako Nesrovnal tvrdí, pyšný je najmä na to, že stabilizoval finančnú situáciu hlavného mesta. „Výsledkom sú nielen rekordné príjmy, ale aj fakt, že za 2,5 roka sme dokázali zadlženosť mesta stlačiť na historické minimum, a to 49,25 percenta,“ povedal. Mesto urobilo podľa neho výrazný pokrok aj v oblasti ekologickej dopravy - opravili 100 km jazdných pruhov ciest, vybudovali stovky bezbariérových priechodov a pokračuje sa vo výraznej obnove vozového parku MHD. Kritici majú pripomienky najmä k budovaniu cyklotrás. „Je pravda, že sme ich plánovali vybudovať viac, napríklad vinohradnícku cyklotrasu Alstrova - Pekná cesta, narážame však na odpor súkromných vlastníkov pozemkov,“ bráni sa primátor. Spokojný je tiež s priebehom rekonštrukcie a revitalizácie Námestia slobody a Trnavského mýta. „Je to centrálny priestor, ktorý má strategický dopravný i spoločenský význam do budúcnosti. Preto som rád, že práce na revitalizácii podchodu napredujú podľa plánu a v lete 2018 by sme sa mali tešiť z verejného priestoru, ktorý bude dávať najavo, že nám ako spoločnosti záleží na hodnotách,“ uviedol.
Slavomír Drozd, bratislavský mestský poslanec: Urobil len kozmetické úpravy
- Primátorovi sa podarili v tomto roku naplniť len kozmetické úpravy cieľov, ktoré si stanovil na rok 2017. Opravy ciest sa vykonávajú v podstate len frézovaním povrchov a výmenou vrchnej vrstvy asfaltu, čo je bežná údržba. Jediný park bol vybudovaný vedľa zimného štadióna na mieste cyklistického oválu, no vybudovala ho mestská časť Nové Mesto, magistrát jej len zveril pozemok. Rovnako vyriešenie Hlavnej stanice je stále len v kozmetických úpravách.
Martin Borguľa, bratislavský mestský poslanec: Mesto sa posúva dopredu
- Myslím, že v poslednom čase má primátor veľmi konštruktívny prístup k svojim plánom, ako aj k zastupiteľstvu a odráža sa to na výraznom pokroku v napĺňaní úloh. Vyzerá to tak, že v tomto volebnom období nakoniec skutočne posunieme mesto dopredu.