Záujemkyne o postup do semifinálového kastingu, ktorý bude len jeden, môžu posielať svoje prihlášky prostredníctvom formuláru http://www.miss-slovensko.sk/prihlasenie/. ,,Online spôsob registrácie sa nám minulý rok osvedčil. Dievčatá majú voľnejší priestor na prezentáciu a my viac času na posúdenie jednotlivých prihlášok. Z minuloročnej skúsenosti ale všetkým dievčatám odporúčam neváhať a poslať prihlášku čo najskôr. Vlani nám totiž prišli desiatky dotazníkov tzv. o päť minút dvanásť a konkurencia je v tom prípade oveľa väčšia,“ odporúča riaditeľka súťaže Miss Slovensko Karolína Chomisteková.
Podmienky pre záujemkyne zostávajú rovnaké. Vek 18-24 rokov, musia byť slobodné, bezdetné, mať slovenskú štátnu príslušnosť a nemôžu mať výrazné tetovanie či plastické vylepšenia tela či tváre.
Na základe elektronických prihlášok, ktorých uzávierka je 12. januára 2018, vyberie porota pod vedením Karolíny Chomistekovej semifinalistky. Tie sa potom stretnú na veľkom semifinále, z ktorého vzíde už nová finálová dvanástka.
Jedinečný projekt MISS SLOVENSKO sa už viac ako 20 rokov spája s eleganciou, krásou a dynamikou svetoznámych módnych šou. Kontinuálne patrí medzi najdlhšie vysielané súťažné galaprogramy v priamom prenose na Slovensku.
Počas aprílového finálového večera zvolí porota v poradí dvadsiatu tretiu Miss Slovensko. Nebude chýbať skvelá televízna šou, exkluzívny program a odvážne dievčatá, ktoré sa neboja ísť za svojim snom. Aj v roku 2018 podporí hlasovanie o titul EVA Miss Sympatia charitatívny projekt denníka Nový Čas Srdce pre deti, ktorý spravuje Nadácia Pontis. _____________________________________________________________________ Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák Production, TV JOJ Generálni reklamní partneri: HYUNDAI, Novis Poisťovňa Hlavní reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, GOSH Copenhagen, AquaCity Poprad, spoločnosť LGM, DoubleTree by Hilton Bratislava, QCO Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Almatrans Oficiálni dodávatelia: Danyela art, Topankovo, Fresh Garden Salads Mediálni partneri: Nový Čas, eva – hriešne dobrá, Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, tlačová agentúra SITA