Používateľov tejto sociálnej siete preto čoskoro čaká drastickejšia zmena. Najväčšia sociálna sieť nebude viac uprednostňovať príspevky politických skupín, podnikov a médií, ale zameria sa na väčší podiel príspevkov od priateľov a blízkych.
“Vytvorili sme Facebook, aby nás priviedol bližšie k ľuďom, na ktorých nám záleží. Nedávno sme dostali odozvu od našich používateľov, že verejné obsahy – príspevky od firiem, značiek a médií vytláčajú osobné momenty, ktoré nám pomáhajú byť v spojení," tvrdí Mark.
Zakladateľ Facebooku sa opiera o štúdie, ktoré tvrdia, že pre našu duševnú pohodu sú prospešné práve kontakty s ľuďmi, ktorých máme radi. Aj napriek tomu, že by boli iba skrz sociálnu sieť. „Chcem, aby to bolo jasné: prostredníctvom týchto zmien očakávam, že klesne čas, ktorý ľudia strávia na Facebooku a rovnako aj miera zapojenia. Očakávam však aj to, že čas, ktorý na Facebooku strávite, bude oveľa užitočnejší.“