Na miesto pekného nástenného kalendára s rodinnými fotkami mu obdržal nepodarok: „Dal som si vytlačiť kalendár. Reklám neposielali strašne moc a toto mi poslali. Keď som to reklamoval napísali, že to počítač to oni nie. Neviem je to normálne? Na otázku, ako to budeme riešiť sa mi už neozval nikto. Dávajte si pozor na tú firmu,“ sťažoval sa na sociálnej sieti Kajo.
Firma, ktorá sa zaoberá tlačením kalendárov i fotokníh nemá na svojej webovej stránke telefonický ani e-mailový kontakt. Jediná možnosť, ako sa môžete s firmou spojiť je prostredníctvom formuláru. Dokonca ani na ich facebookovej stránke nemáte možnosť zaslať firme správu a na komentáre odpovedajú len zriedkavo.
Kajo nie je jediný, ktorý má so spoločnosťou zlé skúsenosti. Negatívny prístup zažila aj Ria: „Koncom decembra som zaplatila za fotoknihu cez zľavový portál a poslala som vám návrh. Prečo mi neodpovedáte na emaily? Prečo nemáte telefónne číslo uverejnené pre zákazníkov? Kedy mi pošlete fotoknihu?“ rozhorčuje sa na facebookovej stránke firmy nespokojná zákazníčka.
Problém so službami výrobcu fotokníh mal aj Ján: „Objednal som si knihu a neprišiel mi žiadny mail. O ničom... A keď vám chcem zavolať, že si overím čo a ako, číslo neplatné. Rád by som sa niekym skontaktoval," napísal im nespokojný zákazník na ich facebookovú stránku, no ani tam sa odpovede nedočkal.
Firmu kontaktoval aj Čas.sk, avšak doteraz nám žiadna odpoveď z ich strany neprišla.