Do redakcie Nového Času napísala Petra, ktorá sa s nami chcela podeliť o svoju nepríjemnú skúsenosť s nákupom na internete. Na stránke si objednala krásne vyzerajúci tovar, no keď rozbalila balík, ostala v šoku.
Petra sa už nevedela dočkať, kedy sa vyparádi a oblečie si svoju novú koženkovú bundu. "Kúpila som si bundu za necelých 60 eur, dorazilo mi toto 'čudo' a bez hanby ma v sms uistili že tovar je správny," sťažuje sa čitateľka.
Predajca má na vec celkom iný pohľad. "Došlo k chybe v sklade a zákazníčke sme omylom zaslali iný tovar. Máme veľmi veľa objednávok, takže občas sa stane chyba," reaguje Martina z internetového obchodu Manzara.sk a dodáva: "Zákazník môže okamžite riešiť túto situáciu reklamáciou a my chybu po dohode napravíme."