Vlani to bolo predstavenie Elsa a Anna - Ľadová krajina a pred pár dňami Snehulienka na ľade. Obe predstavenia však organizátori zrušili a peniaze za lístky jej doteraz nik nevrátil. Ticketportal tvrdí, že peniaze sa klientom vyplácajú na účet až vtedy, keď im ich pošle usporiadateľ.
Lea (32) kúpila 2 lístky na detské predstavenie Elsa a Anna - Ľadová krajina v novembri. Predstavenie ale organizátori pár dní pred vystúpením zrušili. Dcérke však chcela urobiť radosť znovu a kúpila 2 vstupenky na Snehulienku na ľade, ktorá mala byť 25. 2. Aj toto predstavenie bolo zrušené.
Dožaduje sa vrátenia peňazí, no márne. „Od novembra požadujem vrátenie peňazí za lístky a oni sa v mailoch vyhovárajú, že naše peniaze nemajú. Máme si podať rek- lamáciu a oni vyzvú usporiadateľa, aby nám vrátili peniaze. Nejaká agentúra disponuje tisíckami eur a mne to príde hnusné,“ vraví Lea. „Ticketportal kompenzuje financie za nákup vstupenky len v tom prípade, že nimi disponuje od usporiadateľa a zároveň ho aj usporiadateľ na tento akt splnomocní. V 99 % prípadov sa to tak aj udeje,“ povedala Lívia Franková z Ticketportalu.
Či však vrátia Lei peniaze, zatiaľ nie je isté. „Pri zrušenom podujatí Snehulienka na ľade prebieha plynulé vracanie financií. V prípade Elsa a Anna čakáme na poverenie na daný úkon od usporiadateľa a zároveň čakáme na prevedenie jeho finančných prostriedkov na náš účet, aby sme tento úkon mohli zrealizovať,“ dodala.
Cena za 2 lístky: 28 €
Cena za 2 lístky: 59,8 €
Vyhovárať sa nemôžu
Martin Pavelek, advokát
Na základe Obchodných podmienok Ticketportalu má majiteľ vstupeniek nárok na vrátenie vstupného do 3 rokov. Právny vzťah, ktorý tu vznikol, je medzi majiteľom vstupeniek a spoločnosťou Ticketportal a nie medzi majiteľom vstupeniek a usporiadateľom. Majiteľ vstupeniek si môže uplatniť svoje právo na vrátenie vstupného u Ticketportalu a ten má vstupné vrátiť bez odkladu.