Po uznanej reklamácii si výrobok ponechali s tým, že mu nevzniká žiaden nárok na náhradu. Košičan si zo zahraničia objednal náhradný akumulátor do tabletu ešte 7. februára. „Zaplatil som 14 eur, pričom poštové náklady boli 3,6 dolára,“ uviedol. Do Belgicka dorazil balíček 14. februára.
„O dva týždne som dostal avízo z košickej pošty, že si mám prevziať poškodenú zásielku. Odovzdali mi rozpučený balíček aj s poškodeným obalom. Po reklamácii spísali zápisnicu a zničenú zásielku prevzali za účelom identifikácie škody,“ pokračoval Jančo, ktorý následne dostal výsledok reklamačného konania. „Uznali mi síce opodstatnenosť reklamácie, no s dôvetkom, že mi nevznikol žiadny nárok na náhradu škody. Argumentovali tým, že išlo o nezapísanú zásielku a nemôžu zistiť, kde k poškodeniu došlo,“ dodal sťažovateľ s tým, že poškodený výrobok mu nevydali a medzičasom si musel zaobstarať ďalší akumulátor za 14 eur.
Pošta varuje, že zákazníci by si mali u obchodníka preveriť, aký spôsob prepravy tovaru poskytuje, a ak je vyššej hodnoty, zásielku si pripoistiť proti riziku straty alebo poškodenia. „Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak z dôvodov uvedených v reklamačnom konaní sme náhradu škody nevyplatili. Ak zákazník nie je spokojný s výsledkom reklamačného konania, môže podať sťažnosť na druhé vybavenie na našu mailovú adresu,“ uviedla Jana Sásfaiová zo Slovenskej pošty.