Fidorka patriaca pod zastrešujúcu značku Opavia v minulom roku vyhlásila „súboj príchutí“. Jej fanúšikovia mali v internetovom hlasovaní rozhodnúť o tom, ktorá zo základných piatich príchutí Fidorky je najlepšia. Zvíťazila Mliečna s kokosom (modrá), nasledovaná Bielou s čokoládovou náplňou (žltá) a na treťom mieste sa umiestnila Mliečna s orieškovou náplňou (zelená).
Hlasovanie bolo v decembri ukončené a vyzeralo to, že sa ďalej už nič diať nebude. O to prekvapivejšia správa prichádza práve teraz z firmy Mondelēz International, ktorá obľúbené oblátky vyrába: „Rozhodli sme sa, že dáme na našich fanúšikov a na trh uvedieme nový variant zložený z najobľúbenejších Fidoriek,“ uviedla manažérka značky. „A pretože ide o limitovanú edíciu zloženú z najmilovanejších príchutí našich fanúšikov, zvolili sme meno s témou lásky: Fidorka Amorka.“
Vývoj novej „zamilovanej“ Fidorky nebol jednoduchý. Milovníci okrúhlych oblátok sa budú môcť už čoskoro presvedčiť, ako sa výsledok podaril.
Prvých 1000 záujemcov bude môcť navyše Amorku ochutnať zdarma. Na stránke www.vykotulanesibalstvo.sk sa dozviete, ako ju budete môcť získať.