Prideľovanie sedadiel - nie je prekvapením, že alokácia sedadiel zohráva dôležitú úlohu pre cestujúcich, z ktorých 98 percent volí sedadlo v uličke alebo pri okne. Tí menej šťastní musia zostať na strednom sedadle a pokúsiť sa často dostať na toaletu cez spiacich susedov.
Sklápanie sedadiel - problém, ktorý trápi prispôsobivých cestujúcich, pred ktorými sedí ich opak. Až 40 percent pasažierov súhlasí s tým, aby bolo umožnené sklopiť sedadlá len v prípade, že má let viac ako tri hodiny. 20 percent ľudí si zasa myslí, že je nepekné vôbec sklápať sedadlá.
Keď príde na správanie pasažierov, medzi návrhmi sa objavilo hneď niekoľko známych prototypov:
Nepozorný rodič - rodičia, ktorí si nevšímajú vlastné plačúce, sťažujúce sa alebo neporiadne deti, patria medzi najotravnejších cestujúcich podľa 45 percent opýtaných.
Aromatický cestujúci - tesne za rodičom vedie pasažier, ktorý buď zanedbáva hygienu, alebo to s parfumom preženie.
Narúšač osobného priestoru – takýto cestujúci vadí až 35 percentám, ide najmä o typ, ktorý zaspí počas letu na vás alebo blízko vás.
Necitlivý na zvuk – osoba, ktorá vedie hlasné konverzácie, rozčuľuje 22 percent cestujúcich.
Predbiehač – ide o pasažiera, ktorý sa ponáhľa dostať von z lietadla predtým, ako tí, čo sedia pred ním, niekedy aj vedľa či dokonca blízko uličky.
Medzi ďalšími otravnými osobami sú ešte ľudia, ktorí si nosia na palubu vlastné jedlo. Nezaostávajú ani tí, čo zaberajú celý priestor v úložných priestoroch nad hlavami a svojou manipuláciou ničia aj batožiny iných.