Melissa, ktorá sa narodila bez pravej dlane a predlaktia, počas nastupovania do lietadla požiadala letušku, aby jej pomohla. Z reakcie zamestnankyne Raynairu jej však zostal rozum stáť!
Namiesto toho, aby jej letuška, uvedomujúc si Melissino postihnutie, pomohla s nastupovaním, odbila herečku veľmi poburujúcim spôsobom: "Ak sa dožadujete osobnej asistencie, musíte mať dopredu zaplatenú prednostnú rezerváciu," asertívne odvetila letuška na Melissinu žiadosť o pomoc.
Herečka sa pre britský denník the Sun vyjadrila, že okrem odmietavých slov ju urazil aj letuškin "pohŕdavý pohľad." Podľa Melissy by Raynair, ale aj iné korporácie mali investovať viac prostriedkov a úsilia do zaškolenia svojich zamestnancov o tom, ako sa správať k ľudom s telesným postihnutím. "Je to celoplošný problém dnešnej spoločnosti. Väčšina veľkých firiem dbá viac na to, ako si čo najrýchlejšie naplniť vrecká, než na to, ako ich zamestnanci pristupujú k ľudom s postihnutím. Ako spoločnosť by sme sa nad tým mali zamyslieť a takéto správanie odmietnuť."
Prioritná rezervácia stojí v prepočte okolo 6-7 EUR na osobu, no podľa Melissy by sa za pomoc človeku s postihnutím platiť nemalo. Na jej vyjadrenia reagovala hovorkyňa leteckej spoločnosti Ryanair: "Denne naša spoločnosť prepravuje tisícky pasažierov s telesným postihnutím, ktorí potrebujú osobnú asistenciu. Týchto pasažierov vždy vyzývame, aby ohľadom svojej požiadavky dopredu kontaktovali na to určený asistenčný tím. Podľa našich záznamov si táto zákazníčka nevyžiadala osobnú asistenciu."
Spoločnosť Ryanair aj naďalej trvá na tom, že služba je zdarma. "Existuje viacero variantov osobnej asistencie, záleží od požiadaviek pasažiera. Všetky tieto informácie sú verejne dostupné na našej webovej stránke. Ide o bezplatnú službu." dodala hovorkyňa Raynairu.