ASOS však urobil veľký krok vpred. Populárna stránka, ktorá prezentuje obchod s oblečením, na sociálnych sieťach dostáva samé pozitívne ohlasy. Obdiv si vyslúžila za to, že ukazuje modelku so všetkým, čo k tomu patrí a nepokúša sa o zakrytie alebo o úpravu. Na fotografii, ktorá sa šíri Twitterom, je modelka Natalia Lorenzo, ktorá má na sebe červené maxi šaty s odhaleným chrbtom.
Look at this gorgeous model and her cute back rolls just out here to show women that their bodies are normal and that real life isnât photoshopped and filtered í ½í±í ¼í¿» @ASOS pic.twitter.com/SHEwf8nfJJ
— Callie (@CallieThorpe) 31. kvÄtna 2018
Ukazuje tetovanie, ale aj záhyby kože. Fotografia by nemala byť taká revolučná, ale v priemysle, ktorý je posadnutý štíhlymi a vypracovanými postavami, je to skutočne povzbudivá zmena. Taktiež plus-size modelka a spisovateľka Callie Thorpe je podľa Honey medzi tými, ktorí tlieskajú ASOSU a podpore telesnej rozmanitosti.
"Pozrite sa na túto úžasnú modelku a jej rozkošné "pneumatiky", ktoré sú tu aby ukázali ženám, že ich telá sú v poriadku a reálny život je bez filtrov a fotošopu," napísala Callie. V komentároch jej taktiež vyjadrovali podporu a písali, že chcú vidieť viac takýchto žien a postáv, ktoré zodpovedajú realite.
Minulý rok taktiež zákazníci chválili to, že na modelkách neretušovali strie, namiesto toho ich na webových stránkach nechali viditeľné. Práve sekcia plus-size na ASOS Curve je chválená za to, že má skutočne šaty väčších veľkostí, a preto sa minulý rok rozhodli, že spustia aj mužský ekvivalent. Červené šaty, ktoré má na sebe modelka na fotografii, sú navrhnuté spoločnosťou Missguided, ďalšou značkou, ktorá v posledných rokoch podporuje rozmanitosť.
It's really refreshing that @ASOS hasn't photoshopped this model's stretch marks out. Good job guys pic.twitter.com/HPjYy4aodg
— bad ape (@meganesx) 24. března 2016
Rovnako ako ASOS, Missguided tiež prijal strie modeliek a neskôr dokonca predstavil aj figuríny, ktoré mali rôzne veľkosti, pehy a znamienka. Urobili tak potom, ako spustili svoju kampaň #MakeYourMark, v ktorej sa na webovej stránke objavili nezabudnuteľné fotografie radov modeliek s rôznymi typmi pleti a tiel. Chceli takto poukázať na to, aby sa zákazníci milovali takí, akí sú aj so svojimi nedokonalosťami.
Pioneering young women's #fashion brand @Missguided introduces mannequins to its stores that represent a range of ethnicities and come complete with natural body flaws such as stretch marks #diversity #retail https://t.co/PtM5xpoGlc pic.twitter.com/a7VLN6SEln
— The Industry Fashion (@theindustryfash) 21. února 2018
"Chceme, aby ľudia milovali samých seba preto, akí sú. Aby prijali svoje chyby a nedržali sa toho, čo svet vníma ako dokonalé. Pretože po*raná dokonalosť neexistuje."