Do súťaže sa môžu prihlásiť všetci, vo veku od 18 do 33 rokov, ktorí chcú otestovať svoj talent a získať si srdcia slovenských hudobných fanúšikov. Projekt pripravila spoločnosť Coca-Cola v spolupráci s produkčnou agentúrou Street Production.
Mediálnymi partnermi súťaže Coca-Cola PopStar sú Multikino Metropolis, Rádio FM, N-Rádio, Rádio Frontinus, Flash Rádio, Rádio Naj a www.zoznam.sk.
Víťaz súťaže Coca-Cola PopStar opäť dostane možnosť nahrať a vydať vlastné CD a uviesť ho na trh za podpory organizátorov súťaže.
Už po tretíkrát bude mať víťaz možnosť prekročiť hranice Slovenska a zúčastniť sa Festivalu Eurosonic v holandskom Groningene. Za podpory Rádia FM, ktoré je členom Európskej vysielacej únie (EBU) a organizátorov súťaže, dostanú mladé talenty jedinečnú príležitosť predstaviť sa na medzinárodnej scéne (Eurosonic Festival každoročne vysiela 12 európskych rádií a prostredníctvom internetu ho môžu sledovať poslucháči na celom svete).
Coca-Cola PopStar 2005 sa oficiálne začína 1.marca. Základnou podmienkou účasti v súťaži Coca-Cola PopStar je zaslanie nahrávky aspoň troch vlastných skladieb na adresu: Street Production, P.O.Box 26, 820 07 Bratislava 27. Uzávierka prihlášok je 30. apríla 2005. Zo zaslaných nahrávok odborná porota vyberie maximálne desiatich finalistov súťaže, ktorí dostanú možnosť predviesť svoje umenie naživo v neverejnom semifinále dňa 13.5. 2005.
Do finále postúpia iba štyria interpreti, z ktorých na mieste určí odborná porota víťaza. Finále sa uskutoční 10.júna 2005 formou koncertu za prítomnosti širokej verejnosti. Víťaz získa okrem titulu Coca-Cola PopStar najmä možnosť nahrať pod dozorom profesionálnych producentov a zvukárov svoj debutový album! V priebehu júla sa začne z rádií ozývať prvý singel víťaznej skupiny a na prelome septembra a októbra 2005 uzrie svetlo sveta nový album, ktorému sa dostane značnej mediálnej pozornosti.
Novinári budú môcť počas vystúpenia finalistov rozhodnúť o Coca-Cola MediaStar a návštevníci webovej stránky súťaže o víťazovi kategórie Coca-Cola InternetStar. Víťazi všetkých kategórií získajú hodnotné ceny od spoločnosti Coca-Cola a Street Production.
Kompletné informácie o súťaži Coca Cola PopStar sú k dispozícii na internetovej adrese www.cocacolapopstar.sk .
Pri príležitosti vyhlásenia 5. ročníka súťaže Coca-Cola PopStar sa spoločnosť Coca-Cola rozhodla vyrobiť a pustiť do predaja jubilejnú limitovanú sériu 0.5L PET “sleevových” fľaší s vyobrazením doterajších víťazov Coca-Cola PopStar (Seven Days to Winter, Misha, Zuzana Smatanová a Vetroplach).
Do prvého ročníka súťaže v roku 2001 sa prihlásilo vyše 200 mladých interpretov z celého Slovenska. Víťazom sa stala skupina Seven Days to Winter, ktorej skladba Fantastic People bola hitom leta 2001. Skupina získala aj ocenenie “AUREL” 2001 v kategórii Objav roka.
V druhom ročníku bolo prihlásených takmer 150 interpretov, ale zaslané demo nahrávky boli na oveľa vyššej úrovni ako v predchádzajúcom roku. Víťazkou sa stala speváčka Misha a ňou dosiahnuté úspechy (“Zlatý slávik” 2002- Objav roka, “Grand Prix Rádia” 2002 - Objav roka a 2.miesto v kategórii Speváčka roka, v ankete “OTO! 2003 získala titul Speváčka roka, “Aurel” 2002: Speváčka roka, Objav roka, Album roka, Producentský výkon roka, v roku 2003 titul Speváčka roka v ankete “Zlatý slávik” a “Grand Prix Radio” a v roku 2004 si opäť obhájila už raz získaný titul Speváčka roka v ankete “Zlatý slávik”) potvrdili verejnosti význam súťaže Coca-Cola PopStar a presvedčili o celkovom prínose pre slovenskú populárnu hudbu.
Tretí ročník Coca-Cola PopStar v roku 2003 priniesol opäť 200 demonahrávok rôznych hudobných štýlov zo všetkých kútov Slovenska. Finále prebiehalo búrlivo a odborná porota vyniesla nezvyčajný verdikt: “Zvíťazili dvaja!”
Zuzana Smatanová a Peter Adamov dostali jedinečnú možnosť nahrať debutové albumy. Zuzane Smatanovej vyšiel začiatkom septembra 2003 album “Entirely Good”. Po singlovke Depraved sa v rádiovom étery vystriedala hitovka Tam, kde sa neumiera. Rádio FM Zuzanu Smatanovú nominovalo na festival Eurosonic do Holandska. Jej koncert odznel vo všetkých európskych rádiach siete EBU. Začiatkom januára 2004 sa do rádií dostal prvý singel Petra Adamova Nechcem od teba újsť a koncom januára 2004 vyšiel jeho album pod názvom “Keď…” Zuzana Smatanová po roku od vydania debutového albumu žne svoje úspechy. Stala sa Speváčkou roka v ankete “Grand Prix Radio 2004” a pri vyhlasovaní cien “OTO” 2004 si prevzala titul Speváčka roka.
V roku 2004 sa do súťaže prihlásilo 153 talentovaných muzikantov, z ktorých porota vybrala za víťaza bratislavskú kapelu Vetroplach. Chlapci sa počas leta zavreli do štúdia, z čoho vzišiel debutový album “Ak vás omrzeli jednofarebné šarkany”. Rádio FM ich na jeseň 2004 nominovalo na festival v Groningene a začiatkom januára skupina Vetroplach cestovala do Holandska. S bohatými skúsenosťami ešte len čakajú na svoju príležitosť u slovenských poslucháčov.
1.marca oficiálne odštartuje za prítomnosti médií 5.ročník Coca-Cola PopStar.
Aké talenty nám nadelí tento jubilejný ročník sa dozvieme začiatkom mája, počas zasadnutia poroty v prvom výberovom kole.
Štartujeme piaty ročník súťaže Coca-Cola PopStar!
BRATISLAVA – Pod názvom Coca-Cola PopStar sa v týchto dňoch začína piaty ročník súťaže pre mladých nádejných hudobníkov.