„Ženy, ktoré získajú tie najlepšie futbalové gény, ich budú môcť odovzdať budúcim generáciám ruského futbalu,“ stálo v reklame. Odmenou tehotným mali byť tri milióny rubľov (cca 40 780 eur) a doživotný bezplatný prísun fastfoodovej produkcie.
Kampaň vyvolala protesty ruských feministiek a značnej časti verejnosti. Kritici sa sťažujú, že v zahraničí sú Rusky vydávané za dravé lovkyne nadbiehajúce svojim zahraničným obetiam.
„Ospravedlňujeme sa za jasne nevhodnú formu reklamnej kampane, za ktorou stojí náš ruský tím. Táto reklama neodráža náš rebríček hodnôt, preto prijmeme kroky potrebné na to, aby znovu nedošlo k podobnému incidentu,“ uviedli vo vyhlásení zástupcovia Burger King.
K zoznámeniu vraj využívajú Rusky niekoľko metód. Niektoré sa vopred na internete prihlásia do fanúšikovských skupín, kde nie je účasť anonymná a podvody nie sú časté. Tam si potom vyhliadnu možného partnera. Iné využívajú preplnenosť ruských hotelov a ponúkajú on-line ubytovanie, avšak rovno s dámskou spolubývajúcou. Stáva sa tiež, že Rusky sa hlásia ako dobrovoľné organizátorky, aby sa dostali bližšie k futbalovému dianiu.