Tabuľa hanby na Facebooku je priestorom, kde sa ľudia môžu doslova vyžalovať. Spravila tak aj táto Slovenka pracujúca v obchode s hračkami. Na sociálnej sieti zverejnila svoj postreh na margo správania sa rodičov.
"Pracujem v jednej predajni hračiek na Slovensku a bola by som rada, keby si po tomto príspevku niektorí vstúpili do svedomia.
1. Naša predajňa susedí s obchodným domom, kam chodia bežne rodiny nakupovať a my slúžime týmto “vzorným” rodičom ako úschovňa pre ich deti. Milí rodičia, uvedomujete si, že sme predajňa a nie detský kútik, v ktorom sa môžu vaše deti hrať? Takýmto konaním dochádza často k poškodeniu hračiek, ktoré by ste si určite ani vy nechceli v takom stave zakúpiť. Takisto my predavačky nie sme opatrovateľky. Nie sme zodpovedné za vaše deti (stalo sa nám, že s nami zákazník robil bordel zato, že jeho dieťa odišlo z predajne hľadať ho, minuli sa a MY sme boli na vine, že sme nevedeli, kam jeho dieťa odišlo). Haló!!! Sú to vaše deti a ak sú vám na príťaž a ak si na ne neviete dať pozor, nechoďte s nimi nakupovať!
2. Jedlo! To naozaj nepoznáte tú slušnosť, že do žiadneho obchodu sa s jedlom nechodí? Deti bežne všetko chytajú, chcete si potom kupovať tovar špinavý od čokolády? Ale však čo tu budeme o deťoch hovoriť, keď vy sami väčšina z vás) vojdete so zmrzlinou do obchodu a keď vás človek slušne upozorní, ešte sa budete tváriť urazene, čo po vás chceme. Predstavte si, ono to býva nalepené na predajniach, že je zakázané vstupovať do nich s jedlom.
4. Ak by sa mi dieťa v obchode počúralo, vypýtam si mop od predavačky a ospravedlním sa. Zle zmýšľam? Lebo ja som sa s týmto ešte veru nestretla. Rodičia schmatnú dieťa a ujdú bez ospravedlnenia.
5. A teraz príde taká malichernosť! Cenovky. Ak čokoľvek kupujem ako dar, neviem ako vy, ale ja si dokážem dať ceny dole a nežiadam to od predavačky (ak sa človek ponáhľa, chápem a rada pomôžem úplne bez problému), ale viete, v čom je rozdiel? V týchto vetách: Tie ceny mi dajte dole. Mohli by ste mi, prosím, dať tie ceny dole? Verte mi, že ak použijete tú druhu vetu, tak vám rada vyhoviem.
A na záver: Je úplne v poriadku, že sa s mojím názorom niekto nestotožňuje. Aj keď viem, že nie všetky predavačky sú milé, tak za seba môžem povedať, že ak sa zákazník správa úctivo a slušne, tak je tak aj z mojej strany."