Chcete sa stať dovolenkovým inšpektorom? Presný termín, lokalitu, kde budete oddychovať, vaše celé meno a telefónne číslo napíšte na tip@novycas.sk. Do predmetu správy uveďte heslo Dovolenkový inšpektor.
Do redakcie sa nám ozvala sama čitateľka, ktorá sa potrebovala posťažovať na to, čo ju s rodinou na vytúženej dovolenke čakalo. Nedočkali sa oddychu a ani starosti nemohli hodiť za hlavu. Mali ich tam totiž viac, než dosť.
"Hneď sme museli s rodinou meniť izbu, pretože bola celá zafajčená a sociálne zariadenie bolo v žalostnom stave. Odtok v kúpeľni zosekaný, kde si moj 2-ročný syn doškriabal nohy. Nad WC chýbala časť vzduchotechniky," ozrejmila svoje prvé zážitky. V druhej izbe ich zase čakali nezvaní hostia. "Druhá izba lepšie, ale prišli samé mravce. Sú všade. Nikto to nerieši. Akurát to vystriekali chemikáliou a nechali nás v tom," pokračuje rozprávanie z dovolenky.
Čitateľka sa posťažovala aj na špinu a na nebezpečne odkrytú elektroinštaláciu vo výťahu, ktorú prelepili páskami až po ich upozornení. Podľa jej slov, ich cestovná kancelária nechala v štychu niekoľko dní a neustále im odkázali, že majú čakať. "Delegáta sme si odchytili sami, inak by za nami ani neprišiel. Keď sme sa ho pýtali, prečo sa neozval na naše sms, povedal, že ak nemá čo povedať, tak sa neozýva. Chceli sme byť ešte slušní, tak sme sa ho spýtali na nejaké výlety a on, že ich neponúka, lebo je s tým veľa papierovačiek," dodáva nespokojná dovolenkárka, tá navyše tvrdí, že až po naliehaní rodiny zo Slovenska im cestovná kancelária ponúkla lepšiu izbu.
Obrátili sme sa aj na cestovnú kanceláriu, ktorá má ale na prípad úplne iný pohľad. "Hotel Obzor Beach Resort je v našej ponuke už niekoľko rokov a mali sme tam viac ako 3-tisíc spokojných klientov. Minulý rok navštívilo hotel a bolo tam ubytovaných v rámci infocesty 180 zástupcov cestovných agentúr. Spätná väzba na tento hotel je výborná a klienti sú mimoriadne spokojní s čistotou ubytovacích kapacít a tiež so stravou v tomto hoteli. Len od začiatku tejto sezóny absolvovalo v tomto hoteli pobyt už viac ako 110 rodín a máme len jednu reklamáciu," povedal Tomáš Lazarov, riaditeľ predaja v CK Hydrotour.
Reklamáciu mala podľa Lazarova podať práve rodina, ktorá sa nám ozvala do redakcie. Za All Inclusive pritom zaplatili až 902 eur. Cestovná kancelária však vidí úplne inak aj činnosť delegáta. "Delegát bol v neustálom každodennom kontakte s klientami a ponúkol im na výber ďalšie apartmány, ale klienti neboli ochotní si tieto apartmány ani pozrieť," vyslovil protitvrdenie Lazarov.