Juventus dotiahol Ronaldov prestup v utorok za celkovo 112 miliónov eur. Mnoho fanúšikov napriek tomu dlho nemohlo veriť tomu, že jedna z dvoch najväčších futbalových hviezd súčasnosti skutočne bude v budúcej sezóne obliekať dres "Starej dámy".
"Myslel som si, že je to hoax. Že si len niekto vymýšľa," citovala agentúra AP tridsaťsedemročného fanúšika Raimonda Livolsiho. "Je to skvelá správa, teraz nikto v Európe nemá šancu. Liga majstrov je naša, na sto percent," oslavuje posilu ďalší z fanúšikov Tolva.
Ronaldov príchod bol ale aj impulzom pre miestnych. Päťdesiatročný zmrzlinár Leonardo La Porta z centra Turína prišiel s novou príchuťou CR7, o ktorú majú zákazníci veľký záujem a často je vypredaná. "Použili sme typický portugalský višňový likér Ginja, ktorý býva podávaný v čokoládovom kornútku. Zmrzlina je tak tvorená z mlieka, smotany, cukru, múky, likéru a kúskov čokolády," opísal La Porta.
Ten vytvára špeciálne príchute pre významné udalosti konané v Turíne, ale iba po druhýkrát ju venoval konkrétnej osobe. Predtým tak urobil len v roku 2015 pri návšteve pápeža. "Dúfam, že Ronaldo príde a ochutná," dodal La Porta.
Podobne sa zachovala jedna z pizzerií a pripravila "pizzu CR7", na ktorej je syr Stracchino a čierne olivy poskladané do tvaru číslice sedem, ktorú Ronaldo nosí na drese. "Rozhodli sme sa tak na Ronaldovho počesť hneď, akonáhle sme sa dozvedeli, že ide k nám," povedal Tommaso Crozaso, ktorý pizzu robí so svojím bratom Fillip. Obaja sú veľkí fanúšikovia Juventusu a majú aj permanentky.
Plno majú aj v obchodoch s dresmi. Fanúšikovia sa totiž snažia vyzbrojiť na pondelok, kedy má byť Ronaldo predstavený. V oficiálnom fanshope predajú Ronaldov dres každú minútu. Pravidelne kvôli veľkému záujmu dochádzajú aj písmená, ktoré zamestnanci nažehľujú na dresy.