Podľa slov producentky neprišiel nikto z upratovacej služby skontrolovať stav toaliet, počas toho, ako tam čakala na odlet hodinu a pol. Pri pohybe takého množstva ľudí sa očakávajú pravidelné kontroly na toaletách, obzvlášť ak ide o medzinárodné letisko, ktoré býva u mnohých turistov aj prvým kontaktom s našou krajinou.
Oslovili sme aj letisko, ktoré sa za spôsobené nepríjemnosti ospravedlnilo. „V pondelok 23. 7. sa v čase obeda medzi 11.15 h a 13.15 h uskutočnilo 5 odletov, čo je v počte do 1 000 cestujúcich. I napriek tomu, že externá spoločnosť, ktorá zabezpečuje upratovanie na letisku robí všetko preto, aby boli priestory letiska čisté, mrzí nás, ak sa to nie vždy podarí zabezpečiť. Situáciu sme už konzultovali s upratovacou firmou. Cestujúcim sa za situáciu ospravedlňujeme," vyjadrila sa k problému hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková.
Zažili ste niečo podobné na slovenskom letisku aj vy? Pošlite nám fotky na tip@novycas.sk