Podľa jeho slov chcel odovzdať prázdne prepravky do miestneho automatu, no zamestnankyňa bola nepríjemná a neochotná. Jej správanie ho nahnevalo a tak jej uštredril zopár štipľavých poznámok. V tej chvíli ešte netušil, ako mu tento deň poznačí život...
Incident sa stal pred zákazníkmi obchodného reťazca. „Chcel som vrátiť prázdne prepravky, ale slečna, ktorá tam pracovala, bola veľmi neochotná. Priznávam, že som zahrešil. Vytočilo ma, že je v práci a mala by byť k dispozícii zákazníkom,“ hovorí živnostník Daniel, ktorý netušil, že o pár metrov ďalej pracuje priateľ spomínanej predavačky.
Úder pri pokladnici
„Keď som prišiel k pokladnici, tak predo mnou stál chlap, ktorý čakal v rade na zaplatenie. Odrazu sa ku mne otočil a udrel ma päsťou do tváre. Hneď ma zaliala krv,“ opisuje chvíle hrôzy Daniel. Všetko videl jeho päťročný synček, ktorý začal plakať. „Bol tam so mnou aj švagor, ten zavolal záchranku,“ dodal napadnutý zákazník.
Trestný čin?
Záchranka odviezla Daniela do nemocnice. Agresívneho zamestnanca polícia vzala na výsluch. „Udalosť preverujeme ako priestupok proti občianskemu spolunažívaniu,“ informovala trnavská krajská policajná hovorkyňa Mária Linkešová a dodala: „Napadnutá osoba má predložiť polícii lekárske správy. V prípade, že zo strany lekárov bude potvrdené, že zranenia boli vážnejšie, skutok bude prekvalifikovaný na trestný čin.“
Musia ho operovať
Kompetentní z obchodu neskôr Danielovi zatelefonovali. „Ospravedlnili sa mi za ich zamestanca, povedali, že ich incident mrzí a muž už nie je ich zamestnancom,“ prezradil Daniel, ktorý utrpel zranenia vyžadajúce si operáciu v Bratislave. „Mám posunutý chrup a zlomenú očnicu. Vyhodilo ma to z pracovného života, čo nie je sranda, keďže sa starám o rodinu,“ uzavrel živnostník.
Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti
Naša spoločnosť sa hlboko ospravedlňuje poškodenému zákazníkovi za neakceptovateľný čin, ktorého sa dopustil v čase prestávky na jedlo, zamestnanec našej spoločnosti v skúšobnej dobe. Bol okamžite prepustený z práce. Jeho čin je v príkrom rozpore so všetkými hodnotami, ktoré naša spoločnosť vyznáva. So zákazníkom sme v kontakte a prejavili sme mu našu ľútosť nad týmto činom.