Na najbližšie týždne je naplánovaná intenzívna výstavba skeletu a hladenie základových dosiek po betonáži. TASR o tom informoval investor HB Reavis. Betonáž sa začína podľa stavebníka ráno a niekedy trvá aj viac ako 12 hodín. Po zatuhnutí betónu nasleduje jeho hladenie, ktoré si rovnako vyžiada niekoľko hodín. Investor upozorňuje, že existuje riziko predĺženia prác do noci. "Hladenie je dôležitá fáza pred lakovaním tenkou vrstvou epoxidu, čoho výsledkom je hladký povrch budúceho podzemného parkoviska s kapacitou 2150 miest. Betonáže s leštením betónu sú plánované na 7. a 8. augusta," priblížil developer.
Postupne začínajú aj stavebné práce na stropoch podzemných podlaží. Z dôvodu veľkých rozponov sa niektoré tieto stropy budú predpínať špeciálnou technológiou, ktorá sa podľa stavebníka bežne používa pri mostných konštrukciách.
Funkciu doterajšej autobusovej stanice na Mlynských nivách nahradila od začiatku októbra 2017 náhradná autobusová stanica na Bottovej ulici v Bratislave.