Podľa firmy sa vyšetrovanie týka osobných a finančných údajov zo zhruba 380 000 platobných kariet zákazníkov, ktorí si prostredníctvom jej internetovej stránky či mobilnej aplikácie rezervovali letenky v období od 21. augusta do 5. septembra, píše denník The Guardian.
"British Airways s dotknutými zákazníkmi komunikuje a odporúča všetkým zákazníkom, ktorí sa domnievajú, že by mohli byť týmto incidentom ovplyvnení, aby kontaktovali svoje banky či poskytovateľa kreditných kariet a riadili sa ich odporúčaniami," uviedla firma. Dodala, že o incidente informovala políciu a príslušné úrady.
Narušenie bezpečnosti už podľa firmy bolo vyriešené a jej internetové stránky teraz fungujú normálne. "Veľmi ľutujeme narušenie, ktoré táto kriminálna činnosť spôsobila. Berieme ochranu údajov zákazníkov veľmi vážne," uviedol generálny riaditeľ aeroliniek Alex Cruz.