Záverečnú 4. etapu z Nitry do Galanty dlhú 157,2 km vyhral v hromadnom špurte jeho tímový kolega Holanďan Fabio Jakobsen.
Holanďan finišoval v čase 3:21:53 h a na cieľovej páske zdolal Taliana Mattea Pelucchiho zo stajne Bora–Hansgrohe. Tretí skončil Francúz Christophe Laporte (Cofidis). Biely dres s modrými bodkami pre víťaza bodovacej súťaže si aj v nedeľu udržal domáci jazdec Martin Haring z Dukly Banská Bystrica.
Biely dres s červenými bodkami mal už dlhšie istý Talian Giulio Ciccone (Bardani-CSF), druhý v tejto kategórii skončil Haring, tretí Patrik Tybor. V súťaži mladých pretekárov triumfoval Nór Tobias Foss z Uno-x.
Záverečná etapa bola šitá pre hromadný dojazd. V jej úvode síce bolo pár menších kopčekov, ale tie nemohli zamiešať kartami. Po prvej rýchlostnej prémii v Galante nasledovali ďalšie dve v Šali a potom už len návrat do cieľového mesta.
Na štarte chýbal Bob Jungels z Quick-Stepu, ktorý sa išiel pripravovať na blížiace sa MS. Krátko po ostrom štarte vyrazila do úniku šestica jazdcov Juraj Michalička (SR), Jesper Asselman (Roompot), Andreas Stokbro (Riwal CeramicSpeed), Matej Zahálka (Elkov-Author), Philipp Walsleben (Nem.) a taktiež Haring, ktorý chcel získať čo najviac bodov na prémiách a doniesť do cieľa dres s modrými bodkami. Po 30 km mali náskok minútu a pol. Na čele pelotónu kontroloval situáciu Juraj Sagan a ďalší jazdci z Bory spolu s Quick-Stepom. Prvú prémiu v Galante 97 km pred cieľom získal Stokbro, druhý Haring si pripísal päť bodov. Pozdĺž celej trate povzbudzovalo pelotón veľké množstvo fanúšikov.
V ďalšom priebehu sa situácia príliš nemenila, šestica na čele jazdila stále s približne dvojminútovým náskokom. Druhú rýchlostnú prémiu vyhral Haring a pripísal si ďalších osem bodov. V tom momente ho mohol obrať o bodkovaný dres len triumf druhého v poradí tejto súťaže Yvesa Lampaerta. To však už neplatilo po poslednej prémii v Šali, na ktorej obsadil pretekár Dukly druhé miesto a ďalších päť bodov a tak vyhral bodovaciu súťaž. To už sa náskok šestice výrazne scvrkol a všetko smerovalo k hromadnému dojazdu. V ňom mal najviac síl Jakobsen.