Ich práca nie je vždy prechádzka ružovou záhradou, často musia bojovať so zákazníkmi, ktorí provokujú, sú nezdvorilí či všetko kritizujú. Toto je 9 typov ľudí, ktorí však čašníkom asi najviac pijú krv. Ste niektorým z nich? :-P
Stále na čašníka mávate
Sú typy ľudí, ktorí si neobjednajú všetko, čo chcú naraz, ale "otravujú" čašníka, aby im neustále nosil nové a nové objednávky.
Chcete platiť osobitne
Čašník vám prinesie účet, no vy v mene 8 ľudí, ktorí sedíte pri stole, poviete, že chcete zaplatiť zvlášť. Nič zrejme nedokáže vytočiť obsluhu viac ako toto.
Presné inštrukcie
Objednávate si drink, no chcete ho bez ľadu, namiesto vodky si pýtate gin a prízvukujete, aby bol v nápoji trstinový cukor namiesto klasického. Čašníci neznášajú typy ľudí, ktorí neakceptujú zloženie nápojov a jedál a majú milión požiadaviek, ako ich zmeniť.
Rozkazujete
Len čo k vám príde čašník, bez pozdravu kážete, čo chcete a pritom ani nečakáte, kým si vaše požiadavky zapíše do bloku. Hneď ako skončíte s objednávaním, venujete pozornosť spoločnosti a ani sa neunúvate poďakovať po tom, čo objednávku dostanete na stôl. Arogantné typy ľudí sú pre čašníkov vyčerpávajúce.
Stále sa pýtate
Bez toho, aby ste si naštudovali menu, chcete od čašníka, aby vám celý nápojový (nedajbože jedálny) lístok nadiktoval. Čašníci neznášajú, ak majú byť za papagáje.
Nechcete odísť
Pomaly všetci sa už zberajú o "dům dál", no vy sedíte ako prilepený. Nereagujete ani na 87 výzvu, aby ste dopili a opustili podnik. Čašníci neznášajú, ak musia ľudí nasilu vyhadzovať a prosiť sa im, aby odišli, keďže je už 48 minút po záverečnej.
Meníte objednávku
Neviete, čo chcete, preto neustále meníte svoju objednávku. "Najlepšie" je, ak si napokon po 5-tich zmenách objednáte to, čo ste povedali ako prvé.
Nenecháte prepitné
Pochopiteľne, nik z gastronómie nemá rád, ak vás obsluhuje, no nedostane od vás ani drobné navyše.
Sťažujete sa
Nič sa vám nepáči. Pivo je málo studené, jedlo je málo slané, navyše obsluha neprišla do minúty,... Hoci sa vám aj snažia vyjsť v ústrety, aj tak frflete.