Austrálsky hotel Sofitel Brisbane uverejnil novú reklamu, na ktorej je mladý párik s raňajkami v posteli. Pri bližšom pohľade na fotku sa však ľudia na Twitteri pobúrili nad sexizmom, ktorý reklama šíri.
Muž si číta finančný denník Financial Review, pričom žena má v rukách knihu plnú módnych fotiek Chanel. Okrem toho sú pred nimi na posteli raňajky, pričom pečivo a sladké palacinky má nachystané muž a ovocie žena.
Upozornila na to austrálska novinárka Elizabeth Redman a reklama sa rýchlo rozšírila medzi ľudí. "Len som vám chcela povedať, že som žena a tiež každý deň čítam Financial Review," napísala v príspevku.
Pridalo sa k nej viacero ďalších žien. "Táto reklama je úplne zavádzajúca. Verte alebo nie, sme schopné väčších vecí ako len sa pozerať na pekné obrázky," napísala ďalšia novinárka.
Hovorca hotela sa za reklamu ospravedlnil a okamžite ju stiahol. "Nemali sme žiadny zámer šíriť stereotypy, ale uvedomili sme si to a ospravedlňujeme sa," dodal podľa denníka Metro.