Centrum sa venuje okrem liečby drogových závislostí aj liečbe závislosti od alkoholu. Riaditeľ Ľubomír Okruhlica o reklame vie, dokonca sa snažil dohodnúť s prevádzkou, pred ktorou stojí, zatiaľ však neúspešne.
Je presvedčený, že klientom zariadenia takáto kampaň neprospieva „Výrobcovia a predajcovia alkoholu tvrdia, že reklama má minimálny vplyv, ale keby nemala vplyv, tak by ju nerobili. Najväčší je práve na ľudí, ktorí majú problém s alkoholom a pokúšajú sa abstinovať. Práve ich to osloví oveľa viacej ako niekoho, kto nemá problém s alkoholom, “ vysvetlil Okruhlica.
Podľa neho je to rozhodne neetické. „Marketéri sú si vedomí toho, čo robia. Takto zvyšujú riziko spustenia recidívy,“ upozorňuje odborník. Dodal, že ak tam tú reklamu prevádzka nechá, nemôžu s tým nič urobiť. Už v minulosti stála vedľa centra veľká herňa či reklama na alkohol.