Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Cestujúci sa sťažoval, že sedí na mieste bez okna: Geniálna reakcia letušky, vás dostane do kolien

Cestujúci sa sťažoval, že sedí na mieste bez okna: Geniálna reakcia letušky, vás dostane do kolien

Zdroj: Twitter/SydneyVanMorgan

Reklama
Logo Nový ČasLogo Nový Čas

Asistenti počas letu patria medzi najtrpezlivejších ľudí na svete. Z času na čas však cestujúci ich hranice dosť pokúšajú.

Internetom sa prehnala fotografia, keď sa na japonskej leteckej linke sťažoval cestujúci na svoje miesto. Nemenovaný pasažier si neuvedomil, že si kúpil sedadlo akurát na mieste, kde nie je okno. Požadoval presadenie, no letuška to podľa FoxNews vyriešila neuveriteľne bravúrne.

Vytiahla kus papiera, na ktorý nakreslila niekoľko oblakov a oceán a prilepila ho na stenu kabíny vedľa sedadla cestujúceho. Ďalší pasažier na palube to zvečnil a záber zverejnil na Twitteri. Fotografia sa stala veľmi rýchlo virálnou a letuška si vyslúžila slová chvály. "To je naozaj rozumné" napísal jeden človek. "Skvelé myslenie letušky." "Aký šťastný musí byť človek, keď vidí takú úžasnú scenériu." V poslednej dobe však problém miest "bez okien" vyústil do toho, že ľudia veľmi často zverejňujú na svojom Twitteri fotografie s hashtagom "whereismywindow", teda kde je moje okno.

Hoci výrobcovia lietadiel rozhodujú, kam dajú okná, je na leteckých spoločnostiach, aby rozhodli, kam dajú sedadlá. Je pravdepodobné, že ich dávajú bližšie k sebe, aby sa do lietadla vošlo viac sedadiel a práve preto sa občas môžete ocitnúť na mieste bez okna.

Autor: kh

Vyberáme pre Vás niečo viac

Súvisiace