Teraz sa však utiahol do úzadia. Sú za tým osobné problémy spojené s rozvodom a novým manželstvom s herečkou Petrou Molnárovou? Sväťo nám otvoril svoju 13. komnatu...
Ešte donedávna vás bolo vidieť v seriáloch Panelák, Dvojičky, Kredenc alebo v zábavných šou ako Tvoja tvár znie povedome... A teraz zrazu nič. Zabudli na vás televízie?
Nie, takto to nevnímam. Je pravda, že momentálne cítim pracovné vákuum, ale vytvoril som si ho sám. Veľa ponúk išlo do stratena, pretože sa chcem viac venovať rodine. Nechal som si len tie, ktoré boli pre mňa prioritou. Dostal som sa do veku, keď sa mi už nechce robiť pod tlakom a stresom. Viac ako na kvantite mi záleží na kvalite.
Okrem televízie ste roky hrávali aj v Radošinskom naivnom divadle. Stále to platí?
Odišiel som pred dvoma rokmi po vzájomnej dohode kvôli iným projektom a ťažšiemu obdobiu v mojom súkromí... V radošincoch som bol dlho a rád, ale bolo to náročné na čas, pretože radošinci sú často na zájazdoch a to som už absolvovať nemohol. Momentálne hrám v Divadle L+S vo dvoch predstaveniach a asi po ôsmich rokoch som sa vrátil k skupine Fragile. Sľuboval som to Braňovi Kostkovi dlho a teraz, keď nastalo vákuum, tak som to mohol splniť. Navyše kontakt s hudbou chcem mať stále. Takže teraz sa učím ich repertoár.
Vždy ste okrem hrania a spievania písali aj scenáre. Nemáte v hlave nejaký vlastný projekt pre televízie?
Už nejaký čas pripravujeme s Michalom Kubovčíkom autorský televízny projekt pre TV JOJ. Scenáre máme odovzdať do konca januára a od februára, marca by sme možno mohli začať nakrúcať. Ide o komediálny formát, seriál, kde to bude predovšetkým o nás dvoch. Bude to moja labutia pieseň, čo sa týka autorského písania skečov, lebo už po tých rokoch cítim únavu. Prispieval som do Haló, Kredenca, s René Štúrom do Ooops! a Ooops! Na čierno pre STV, takže toto beriem ako poslednú vec a chceme si dať s Miškom na tom extra záležať, aby to bolo dobré. Aj preto som veľa vecí odmietol. Navyše, v poslednom čase ma médiá premieľali zo všetkých strán a ľudia už toho museli byť presýtení.