TASR o tom informovala hovorkyňa nemocnice Lenka Záteková. "Spätná väzba je základ. Negatívna nám pomáha rýchlejšie odhaliť prípadné problémy a napraviť ich, no dôležité je nezabúdať ani na tú pozitívnu. Naši zdravotníci sú ľudia, preto tiež potrebujú počuť poďakovanie, ktoré ich v práci nabíja a posúva ďalej. Sme veľmi vďační za každú takúto reakciu, ktorá nám príde," priblížil generálny riaditeľ FNsP Žilina Igor Stalmašek.
Zároveň dodal, že v roku 2018 okrem projektu Poďakuj sestre zaslalo poďakovanie či vyjadrenie spokojnosti s poskytnutím zdravotnej starostlivosti v žilinskej nemocnici ďalších takmer 600 pacientov formou listov, mailov, sociálnych sietí či dotazníkov spokojnosti. Podľa Zátekovej môže v rámci projektu Poďakuj sestre zanechať odkaz ktorejkoľvek sestre každý návštevník nemocnice. "Na jednotlivých oddeleniach sú k dispozícii propagačné materiály a inštrukcie, ako sa rýchlo a jednoducho zapojiť. Poďakovania je možné zaslať aj prostredníctvom e-formulára na webstránke www.podakujsestre.sk," vysvetlila.
"Spätnú väzbu v súvislosti s celkovým poskytnutím zdravotnej starostlivosti môžu pacienti zaslať písomne na adresu nemocnice, elektronicky na email hovorca@fnspza.sk, sťažnosť písomne alebo na email eva.fojtikova@fnspza.sk. K dispozícii sú tiež dotazníky spokojnosti, ktoré po skončení hospitalizácie dostane každý pacient. Pri ďalšej návšteve nemocnice ich stačí vhodiť do označenej schránky v jednotlivých pavilónoch," uzavrela hovorkyňa FNsP.